Rundquist, Eric

Eric Rundquist

Profesor Asistente

• Doctorado en Inglés, University of Nottingham (2015)
  • Magíster en Lingüística Literaria, University of Nottingham (2011)
  • Magíster en Inglés, University of Amsterdam, Holanda (2007)
  • Licenciatura en Inglés, University of Montana, EEUU (2006)

• Lingüística Literaria, Lingüística Cognitiva, Gramática, Análisis de Discurso

• Rundquist, E. (in press) Free Indirect Style in Modernism: Representaitons of Consciousness. Amsterdam: John Benjamins.

• Rundquist, E. (2012). ‘Consciousness: Modernist experimentations with free indirect style’. En Sotirova, V. (Ed.) The Bloomsbury Companion to Stylistics. London: Bloomsbury, pp: 380-99.

• Rundquist, E. (2014). ‘How is Mrs Ramsay thinking? The semantic effects of consciousness presentation categories within free indirect style’. Language and Literature, 23 (2): 159-74.